tisdag 15 februari 2011

Jag är så fel

Idag: 6 bullar till mellan mål. Ingen frukost eller lunch. Lite jasimris till middag. Jag skäms över att säga att jag ätit ca 520 kalorier i bullar bara för att sötsuget tog överhanden och jag mår piss över det. På det sättet kommer jag aldrig att gå neråt...

Någon som har ett bra tips på hur man botar sötsug?

jag slapp simningen idag igen. Den var ju uppflyttad till idag men jag och min kompis skolkade ifrån den. Eller hon hade redan gjort den och kände inte för att vara där. Jag klarade inte av det. Jag får panik av att bara tänka tanken på att visa min feta kropp i bikini inför folk...

2 kommentarer:

  1. Vart bor du? :) Finns de ingen specifik ätstörningsvård som du kan söka hjälp hos?
    Ta hand om dig och kämpa på tjejen!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dig. Känner igen ångesten så väl.. Och hur mycket man kan må dåligt över en sådan "liten" sak som mat.

    Det känns som att mat ju bara borde flyta på helt normalt, utan massa överätning eller svält.

    För mig känns dagen förstörd om jag har gått utanför min planerade dagsmathållning (frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag). Då känns det som om alla saker är helt omvända och i o-ordning. Det gör det nu.

    Kämpa på.

    SvaraRadera