måndag 22 november 2010

Skinny

Dagen har i stort sett vart bra, jag har ju fått gjort som jag vill. Men inte fan släpper hjärnspökena för det. Idag har jag ätit en halv portion middag och tränat en timme på gymmet. Jag kan ju inte gått så mycket plus på kalorisidan hoppas jag iaf. Jag behöver väga mig, jag behöver veta om jag går åt rätt håll. Men känslan av att själv få bestämma, att själv vara den som har kontrollen, ger mig känslan av att det i allafall var en bra dag!

Mirror, mirror on the wall
ruthless to your victim
suiting you becomes my love
tied to my reflection
hunger takes a hold of me
making my decisions
glossy fashion magazines will feed my new addiction

Hiding in my baggy jeans
No one knows my secret
Hiding from the eyes that see
I have been defeated
mirror, mirror on mywall
ruthless to your victim
Suiting you is all i know
A slave to my reflection

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar