lördag 20 november 2010

Role Model



Min största idol och förebild har alltid varit Mischa Barton, både till utseende och vägval. Visserligen har jag aldrig drömt att bli skådespelerska men jag har alltid sett upp till henne i allt hon gjort i sina filmer och serier. Dessutom tycker jag att hon har det perfekta kroppen.

Idag har det varit en riktigt ångestladdad dag för mig. Tyvärr ser alla mina helger nästan ut så. Förra helgen lyckades det gå en hel dag utan att jag åt någonting men det är nästan omöjligt att lyckas med det hemma. Idag har jag ätit alldeles för mycket och det är inte bara för att jag är sjuk som jag säger det, utan det är seriöst.

Funderar faktiskt på att gå och spy upp allting igen, men jag vill inte att någon ska höra det och jag har dessutom lovat mig själv att aldrig börja spy. Men jag är inte perfekt någon annanstans och skulle det hjälpa mig i mitt mål att bli perfekt så varför inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar