fredag 19 november 2010

Lips are always lips


Jag känner mig instängd, det är helg. Jag var helt enkelt tvungen att skapa en blogg för att ha någonstans att lämna min ångest.

Jag vill inget annat än att bli smal, som tjejen där uppe på bilden till exempel, och det är jag inte nu. Just nu är jag inte fet heller, men 5 kilo skulle jag enkelt kunna ta bort innan jag såg smal ut. Ingen i min omgivning verkar fatta att det verkligen är viktigt för mig och det är därför helgen kommer bli mycket mer ångestgivande eftersom då tvingas jag i 3 måltider per dag. I vanliga fall äter jag ungefär 1 mål om dagen. Men detta är inget jag har planerat att fortsätta med. JAG VILL BARA GÅ NER DESSA KILON, JAG VILL BLI PERFEKT.

1 kommentar:

  1. Jag har också läst den boken, fast det var många år sedan. Minns inte så mycket, borde kanske låna den på biblioteket.

    Gillar din blogg! Har inte kikat in här förut, men nu tänker jag absolut fortsätta göra det.

    SvaraRadera