torsdag 24 november 2011

varje andetag får mig att inse att saker hade kunnat vara annorlunda

helt ärligt vet jag inte vart jag ska börja längre, tankar som förföljer mig och gör saker och ting värre. missbrukar: http://it-hurts-thats-all.tumblr.com/ och äter. Jag spyr ibland men inte så mycket. Jag går på bilskolan konternuerligt, sover mest bort dagarna då jag kör praktik på kvällarna. Längtar tillbaka till skolan då jag känner mig friare. Försöker få kontroll över saker som inte vill som jag. Ska träffa A idag, en av de finaste killarna som finns. Har min humor. Jag tror han gillar mig. Hur någon nu kan göra det. Men jag ska inte klaga! Åh jag gillar att vara omtyckt, även om det skrämmer mig lite på samma gång!

1 kommentar:

  1. sv: aw, du är fin (:

    Och jag känner igen mig i mycket av vad du skrev. <3

    SvaraRadera