tisdag 8 mars 2011

skjut mig någon och gör det helst långsamt, låt mig plågas.

jag mådde så jävla fint, jag var så bra. Jag fick åren att verka bortpasserade. En vecka i ett paradis var allt som krävdes. Jag åt bra hela veckan och gick upp 2 kilo i vikt. Jag har panik nu. I efterhand.

Jag tridde att allt hade gett sig, att jag faktiskt skulle få må bra ett tag. En vecka på hemmaplan iallafall. MEN NEJ! jag mår dåligt. Jag äter inget igen. Ingen frukost eller lunch. Nu intar jag min första energi för dagen. En "red bull sugerfree" som innehåller 3 kalorier i hela burken. Och även det känns för mycket. Vet att jag måste äta middag ikväll. Kanske kan göra det innan mamma kommer hem då kan jag kanske lyckas äta lite mindre. DU KAN GÅ OCH DÖ ANA! jag mår inte bra, inte bra utav det här. Men jag kan inte släppa det. Det går automatiskt av sig själv. FUUUUUCK YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU!


JAG ÄR SÅ ARG!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen inte du tar illa upp, men jag vill inte hetsa någon ner till en sådan vikt. OCh så är jag lite rädd för att bli avstängd och så!
    Jag är jätte jätte ledsen! Inget personligt!
    Och så är du redan smal och fin, 5 kg från undervikt, du är smal!

    SvaraRadera