fredag 11 mars 2011

Put a ring on it

Det mörknar för ögonen. Griper tag i det som är närmast mig, råkar vara en blomkruka som åker ner i golvet. "fan, nu ställde jag mig upp för snabbt igen!". När det börjar klarna upp i huvudet igen så går jag ner för trappen. Mäter upp min frukost. 25 gram yoghurt samt 10 gram flingor. Snudd på för mycket. Äter upp det, mår dåligt över det. Tar 15-20 minuter. Vet inte, det är för mörkt omkring mig. Vågar inte tända lampan, det kan ge mig huvudvärk.

Svävar runt i en dimma. Hinner precis göra mig klar tills bussen går. Det är något som gör ont i min vänstra sida när jag sitter på bussen och väntar på min fina vänn. Yrsel, illamående och huvudvärken börjar komma. Jag är tjock. Och fet. Samtidigt. Men vet ni? den här gången ska jag klara mig och jag ska klara DET.

Ska åka förbi intersport på vägen hem och köpa fina träningskläder. Kosta vad det kosta vill. Det ska göra mig mer motiverad. Helst något rosa. Det gör mig lite piggare.

3 kommentarer:

  1. hur många besökare har du dagligen? :)

    SvaraRadera
  2. Men du behöver bli frisk, snälla söta rara lilla du. Du är vacker som du är! Fortsätt kämpa, du förtjänar bättre! <3

    SvaraRadera