måndag 24 januari 2011

Let it rain


Tror jag gjorde rätt nu när jag försökte bifoga en youtube video ;)

Livet rullar på. Jag går ner i vikt. Jag försöker släta över det. Mina nya kompisar frågar mer och mer varför jag inte äter. Förut räckte det med ursäkter hemma, nu måste jag börja med det även på skolan. Min kära vän som jag har haft i 6 år nu som vet vad jag håller på med säger hur många gånger som helst "jag är arg på dig, du har ju varken ätit frukost eller lunch" OCH du vet ju hur det är. Eller de vet ingen som inte varit med om det. Men jag struntar faktiskt i om du är arg på mig eller inte. Det blir ju inte roligare av att du är arg på mig, men de stöttar mig inte precis heller.

Jag ska till doktorn på tisdag nästa vecka... Jag missar simningen så jag är överlycklig men vadfan har jag gått ner mycket sen sist så kommer de ifrågasätta det och jag kommer hamna på BUP eller nå och det är det sista jag vill , har bara dåliga minnen och erfarenheter därifrån... Men tyvärr vet jag att jag har gått ner iallafall 5 kg sen sist jag var där och jag vet inte hur mycket de räknar som mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar