onsdag 12 januari 2011

Hejjhoooppss! :D

Lever gör jag, men jag mår inte sådär jätte bra. Har sån jävla mensvärk, trodde att jag skulle bli av med mensen igen efter att jag inte haft den sen i början av oktober men tji fick jag den kom idag sådär 2 ½ månad försenad :P

Åt både frukost och lunch idag men middagen gick inte, skyllde på mensvärk till mormor men kände mina föräldrars besvikna blickar och de tycker jag är väldigt obehagligt... Men på de sättet slapp jag även kvällsfikat så jag har ändå klarat mig bra och jag har inte gått upp allt för mycket under jullovet som är över för mig i övermorgon:) Eller jag tycker att de är jävligt mycket men jag hade trott typ 15 kg eller nå så, då är inte 1,3 så mycket att säga något om.

De måste vara ganska förvirrande o läsa min blogg, senast förra inlägget skrev jag hur frisk jag skulle bli och nu sitter jag och skriver hur glad jag är att jag slapp några måltider. De är nå fel på mig. Men jag vet att jag aldrig kommer lyckas hålla mig frisk. Jag har pendlat fram och tillbaka mellan psykologer och kuratorer och dietister i 6 år och de har alltid lämnat mig med hopp om att jag skulle bli en friskare tjej men sen är jag ganska snabbt tillbaka varje gång. Längre och längre nersjunken varje gång...

Nej nu ska jag sova , drömma och ja överleva! Tjohopps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar