lördag 23 juli 2011

6 months ago and now


Vet konsekvenserna av det här, om någon som vet vem jag är irl kollar in här kommer de nog veta vem jag är. Men lovat är lovat. På bilden till vänster vägde jag 43 kg. Den andra bilden är tagen idag och jag väger runt 50. satte på mig samma kläder för att man skulle kunna jämföra bättre. jag ser enorma skillnader. Folk sa till mig att måendet till viss del satt i vikten och om jag slutade svälta och gå ner i vikt skulle jag må bättre. Gör jag det? ibland. Jag är lite piggare idag och orkar ha roligt. Men bra mår jag inte. Vissa dagar, ganska ofta, mår jag lika dåligt psykiskt som jag gjorde för 6 månader sen. Det går inte en dag utan att jag har ångest efter måltider. Ångestdämpande skulle sitta bra. Men jag mår ju bra. Jag väger normalt. Det syns inte längre att jag har en ätstörning.

4 kommentarer:

  1. hej! jag måste få din mejl så jag kan mejla dig om lösenordet eftersom att du har blogspot :) eller så kan du bara mejla mig på minniee@live.se :*

    SvaraRadera
  2. Wow, du är ju jättefin! Ärligt talat syns inte mycket skillnad, du ser fortfarande underviktig ut, typ min drömkropp :)

    SvaraRadera
  3. du ser fortfarande jättesmal ut tycker jag. Hur går de för dig nu?:)

    ÅÅ tack så mkt:D de känns så underbart o fantastiskt hihi

    SvaraRadera
  4. Lite piggare är bra. Att ha roligt är bra. Att det inte syns längre förändrar kanske inte så mycket, egentligen..

    Sv;
    Orion är jättefin!

    SvaraRadera